vineri, 2 august 2013

Ce am mai cumparat/primit

Publicat de Beauty and others la 04:09
Buna fetelor!
Saptamanile acestea am adunat cateva produse si m-am gandit sa fac o astfel de postare.
Am sa incep cu o fustita de la Oasap pe care am castigat-o acum o luna jumatate pe blog-ul Aurorei. Are o culoare draguta de roz pastelat.



Un al doilea produs este BB Cream-ul pe care l-am castigat acum o saptamana pe blog-ul Dorinei. L-am incercat de vreo 2 ori, insa nu pot spune multe deocamdata despre el.


Pe blog-ul Irinei am castigat castigat acest frumos premiu care consta in:
- o crema Elmiplant
- un ulei spray pentru accelerarea bronzului
- 4 oje
- 2 mostre Vichy (Fast Acting Anti-Imperfections)
- abtibilduri pentru unghii
- cartea Sotii de artisti de Alphonse Daudet


Zilele trecute am castigat pe blog-ul Ralucai o mascara Rimmel London Extra Wow Lash (Extreme black).


Astazi a ajuns si comanda plasata de mama pe site-ul Lady's.
Printre chestiutele pe care ea si le-a cumparat s-a gandit si la mine si mi-a luat un ulei de corp pentru protectie solara SPF 6.
Are un miros dulceag de ciocolata, sper sa imi placa.



De la Carrefour am mai cumparat:
- un sampon Wash&Go 2 in 1 pentru par normal, cu extract de iasomie, pret: 14 lei
- un spray de ingrijire de la Schauma, pret: 12 lei
- un deodorant antipespirant stick, pret: 10 lei



Cam atat fetelor!
Ati folosit vreun produs dintre cele pe care vi le-am prezentat? 
Despre ce ati vrea sa scriu mai intai?
Pupici!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Beauty and others Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting