luni, 26 august 2013

Tag: My nail polish obsession!

Publicat de Beauty and others la 09:43

Buna fetelor!
Astazi am revenit cu un nou tag, de data aceasta cu unul despre oje/unghiute!
Tag-ul este foarte simplu, trebuie sa raspund doar la cateva intrebari.
Sa vedem...

1.  Care este firma ta de oja preferata?
Nu am o firma anume, insa ma inteleg destul de bine cu cele de la Gabrini.

2. Oja cu sclipici sau fara?
Ambele, depinde de starea de spirit.

3. OPI, China Glaze sau Essie?
Am doar o singura oja de la OPI, este destul de ok, pe cele de la China Glaze & Essie nu le-am incercat, deci nu pot alege.

4. Cat de des iti schimbi oja pe unghii?
O data sau de doua ori pe saptamana.

5. Care este culoarea ta preferata pentru unghii?
Rosu deschis.

6. Culori inchise sau culori deschise?
Ambele :))

7. Ce ai pe unghii in momentul acesta?
Farmasi in nuanta 096.

8. Oja mata pe unghii, in or out?
Nu prea imi plac ojele mate, deci out.

9. Manichiura frantuzeasca iti place sau nu?
Da, imi place!

10. Culoarea preferata pentru iarna?
Rosu


Cam acesta a fost tag-ul :)
Pupici!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Beauty and others Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting